NaZaNiN jOoN
اجازه هست که اسم تو را صدا بزنم به عشق قبلی یک مرد پشت پا بزنم

 

تاحالا شده یک روز معمولی رو با یکی بگذرونی . فردا صبح که بیدار می شی دلت بگیره، حاضر باشی کل زندگیت رو بدی تا فقط یک ساعت باهاش باشی ! شب که میای بخوابی تنها ارزوت این باشه که: ایا اونم به تو فکر می کنه ! 

 

 

 

 

چه احساس خوبیه وقتی می شنویم کسی می گوید : مواظب خودت باش اما خیلی بهتر از اون اینه که می شنویم کسی می گوید : خودم همیشه مواظبتم

 

 

 

 

هر دو بازی کردیم …
 تو با دلم … من با سرنوشتم …دلتنگم نه برای هر کسی، برای کسی که هیچکسم نبود و همه کسم شد

 

 

 

تـا چـند روز بـعد از رفـتنش…
گــوشـی کـه هــیچی..!!
اِم پــی تـری أم ویــبره مـیزنـه…؟؟!
تـوهـــمـه احــمـقــانـه ایه…

 

 

 

 

 

یـکی از فـانتزیام ایـنه کـه…
عـشقم بـهم خـیانت نـمیکرد…
مــیبردمـش شـمال…
تـو یـه جـای سـرسـبز یـه عـکسه دونـفره ی خـوشـگل بـا هـم مـینداختیم…
بــعد ِ پـنجاه ســــــــال…
وقـتی پـیر شـدیم…
یـه روز کـه نـشستیم تـو خـونـه نـگاه کـنیم بـه تـابلوی عـکس روی دیوار…
عـشقم زل بـزنه تـو چـشام و بـگه:
هـنوزم عـینه اون مـوقع دوسـتت دارم!!!
بـعدش کـلی قـربون صـدقـه ی هـم دیـگه بـریم …
بعــد پـاشیم دوتـایی با عـصا لـنگون لـنگون بـریم عـکاسی…
بـه عـکاس بـگم یـه جـمـله زیر ِ این عـکس بـرام حـک کُن…
عـکاس بـگه چـه جـمله ای؟؟؟
بـــگم:
ای عــــــکس…
تــویـی مــارا، شــــاهـــد بـر جـــوانـی…
مــــــا پـــــیـــر شـــدیم لـــیک تـو فـرخنده بـمانی..؟؟!!!

 

 

 

 

 

چرا وقتی دعام میکردی ابروهات درهم بود. . .
وقتی دشنامم میدادی باگوشه چشمی چشمک میزدی. . .
میخواستی مرا دیوانه کنی. . ؟
دیوانم کردی ورفتی. . .
فقط میخواستی مراعاشق کنی. . !

 

 

 

 

اخر دفترهای مشقم نام تو بود
چون میدانستم اخرش میروی..

 

 

 

چه قد سخته وقتی تو چشای یکی نگاه کنی و میخوام به زبون بیاری دوستش داری ولی از ترس رفتنش اروم تو دلت بگی:((دوست دارم یواشکی))

 

 

 

 

لعـــنتی،
دســـتِ کـــم…
بـــین شـــعرهـــای مـــن،
دستـــش را نگـــیر.
بــــــی انـــــــــصاف!
مــــــردم دارنــــــد این شـــعرها را مــــــی خــــــوانــــــند…!

 

 

 

 

از من ک گذشت…اما اگر باز درسرت هوای خداحافظی داشتی از همان ابتدا سلامی نکن…
آخه میدونی من یه آدمیم که خیلی دیر به کسی دل می بندم ولی اگه بستم دیگه ردخور نداره، جون به خودم قول دادم : و راستش معتقدم این دوست داشتن یه هدیه از طرف خداست خلاصه با مرام دل درویشی ام خیلی خاطرتو میخاد .

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

a.m
ساعت16:51---30 ارديبهشت 1392
salam nazi behem sar bzn ta tabadol link konim

محمد هادی
ساعت1:33---29 ارديبهشت 1392
چه عکس باحالییییییی
موندم محو عکسا شم یا شعرا


آلمااااااااااه
ساعت22:27---27 ارديبهشت 1392
سهلام ننه نازیه نازنازیه خودم وبت خعلی نایس بود عسلم بپا ندزدنش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,18:16به قلم: نازنین جوون ™